Slider

Bamboo Bubby kini boleh didapati di Malaysia & Singapura


Pakaian Sarung Bamboo Bubby bukan sahaja boleh melegakan keterukan radang ekzema kanak-kanak kecil dan bayi, tetapi reka bentuk uniknya menyediakan nilai keselesaan muktamad dan tinggi.
Buluh Logo Bubby

Pakaian Sarung Bamboo Bubby
SEKARANG TERDAPAT
DI
Malaysia & Singapura

Bamboo Bubby teruja untuk memperkenalkan stokis Malaysia mereka Babies Wishes Inc .



Bayi Wishes mempunyai sebuah kedai online yang menggunakan Facebook : https://www.facebook.com/babieswishes
Mereka baru sahaja meletakkan  Bamboo Bubby  di laman web mereka dan sedang mengambil pre-order sementara sarung dihantar kepada mereka.
Anda juga boleh menghantar e-mel kepada Anicia di babieswishes@gmail.com untuk maklumat lanjut.

Seperti saya, Anicia juga menjayakan Kumpulan sokongan Facebook bagi mereka yang mengidap ekzema (bahasa pengantarnya bahasa inggeris) dipanggil  Babies Itch free Just skin deep away  yang anda boleh meminta untuk menyertai untuk bertanya atau membaca nasihat daripada ibu bapa lain mengenai isu-isu ekzema anak anda.

Membenarkan kulit untuk menyembuhkan

Membenarkan kulit untuk menyembuhkan

Bamboo Bubby Bag ™ adalah produk ideal untuk menyembuhkan ekzema bayi dan memecahkan kitaran gatal-calar yang merupakan salah satu faktor yang paling menyedihkan bagi kedua-dua anda dan bayi anda atau kanak-kanak yang mengalami ekzema. 
Ia mempunyai reka bentuk lengan tertutup dan kain cantik lembut akan menghentikan bayi anda daripada menggaru pada waktu tidur (atau dalam kereta sorong atau kereta apabila ia juga sukar untuk meminimumkan berapa kali mereka menggaru) membolehkan penyembuhan yang lebih cepat untuk berlaku.
Satu saiz menjimatkan wang

Satu saiz menjimatkan $ $

Reka bentuk selari dengan pertumbuhan bayi anda 
Terdapat perbelanjaan yang begitu banyak apabila anda mempunyai bayi, perkara terakhir yang anda perlukan adalah untuk terus menambah pakaian apabila bayi mula membesar - dan mereka membesar begitu cepat! 
Bamboo Bubby Bag ™  merupakan reka bentuk inovatif dengan lengan baju boleh laras membolehkan ia sesuai dengan bayi anda sepanjang seluruh 2 tahun pertama mereka.
Penggunaan dalam semua musim

Penggunaan dalam semua musim

Diperbuat daripada buluh  tambahan lembut 70% & 30% kain kapas organik berpaut, yang bersama-sama mempunyai banyak faedah lain untuk kulit sensitif, juga terdiri daripada gentian yang mengembangkan bila suam untuk membiarkan kulit bernafas, dan mengecut apabila sejuk untuk memerangkap haba dekat dengan badan. 
Ia bukan sahaja akan mengekalkan suhu badan bayi anda dikawal selia dan mencegah gatal tambahan daripada pemanasan melampau tetapi juga menjaga kehangatan dalam musim sejuk.
Copyright © 2012 Buluh Bubby, All rights reserved.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...